Tuesday, July 29, 2008

today manage to finish eltech web tutorial at sch[=
yay!! one work down.haha[=
great headach after i finish=x
really as i expected, i cant do anything at home.
i have been slackin since i came home=p

最近看的电视剧好像都和贱男人有关。
哈哈,无意针对谁。但是真的。。。很贱
所以,我的大女人主义很不自觉地又冒出来。
不过我有想过,如果是我
我做的还会和我说的一样吗?
不可能吧

carmen, does ur pic mean cherish?

。不懂何时停手,只会伤了自己 。

No comments: