Wednesday, December 31, 2008

Wooh!countdown 5 hours to 2009!
haha[= wish everyone a happy year ahead~~
ok go to see almost everyone's blog
n almost everyone had updated their thoughts n feelin of 2008.
ok, my turn [=

as a lot had said, this year had been a year of change for me
i had experience workin at a small "society" n saw many things
had join a new sch n
been in a totally different learnin enviroment n noe a lot of new friends[=
of course i personally think that i change a lot
as in suddenly took up lots of "sports"
i go gym, learn yogo(S&W),go for muaythai lesson n mayb hip hop (see first=p)
haha, so i really think is a year of.... CHANGE!

至于凌鹰,这一年也经历了很多改变。
这年我尝试了很多新的事物
也让我学到了很多很多
当然,今年新加入的23届也让我很骄傲
毕竟他们都是我选的[=
今年很特别的是,我有了很多家人!

爱死大家了!!
呵呵[=真的很谢谢每个人
不管你是和我一起聊天分享心事和八卦,还是听我的唠叨
真的很开心有你们!
就像美微说的,不管五年还是十年后
我们还是会聚在一起,一起八卦一起出国!
其实不管是回顾今年和对明年的期望都和志远满像的
除了。。。
哈哈[= 大家新年快乐!

No comments: