Tuesday, January 13, 2009

ok APPG now
but i n really tired~~
doze off a while durin de 10 min break xp
but is really a while...
sian=[

haix... remembered something when eatin my early lunch
shock me.
cos too long neva think of tht le
get a bit emo after tht=[ 我不会再受伤
怪不得有人会说:
快乐的回忆很容易被遗忘,伤心地回忆却难以淡忘

我知道我很多方面比不上很多人
但是我相信&庆幸我成长了[=
看的东西不在是像以往般的表面
学习的道路还很长。。。
但是谢谢那些让我当成榜样的人[=

No comments: